miercuri, 29 iulie 2009

O bona bate copii pe care ii are in grija

Cum este: O bona bate copii pe care ii are in grija. Parintii nu au nici cea mai vaga idee timp de 1 an de zile, sint relativ multumiti de ea, mai ales ca ii dau o gramada de bani si a fost recomandata de altcineva. Si mai ales socheaza ura cu care se poarta cu copiii.

M-am ingrozit. Si eu am avut bone ani de zile, am schimbat citeva si aveam unele despre care cred ca erau in regula. Dar nu ai cum sa stii cu siguranta. Si in curind am sa reincep cautarea dupa o bona.

Cum ar trebui sa fie: orice om trebuie sa faca bine lucrul pentru care este platit, fie ca e bona sau altceva, nu trebuie sa minta si mai ales nu are voie sa bata sau sa vorbeasca urit cu copiii. Agresiunea fizica sau verbala nu mai este metoda de educatie de mult, in alte tari se pedepseste cu inchisoarea.

Un comentariu:

  1. Simona, exact acelasi lucru scrie si la mine pe blog de ieri.
    cat despre bona...nu poti sa ramai pana la 2 ani acasa si dupa aisa o dai pe cea mica la gradnita? mi se pare solutia cea mai ok....desi tot vei avea nevoie de cineva back-up i caz de raceli.

    RăspundețiȘtergere