marți, 7 iulie 2009

Blog

Intru si eu in rindul lumii si mi-am facut blog. Imi propun sa scriu aici tot ce inteleg eu din ce mi se intimpla si din ce se intimpla in jurul meu. Sper sa gasesc timp, energie si mai ales motivatie sa o fac cit mai mult.

As vrea ca atunci cand vor fi mari copiii mei sa citeasca si sa le placa sa citeasca cum sunt ei acum cand sunt mici.

Cit s-au schimbat vremurile. Pe vremea cind eram studenta si imi descoperisem eu niste veleitati literare, nici calculator nu exista. Acum exista calculator si loc unde sa scrii, dar lipseste timp si nu mai stiu nici unde mai sint veleitatile respective.

2 comentarii:

  1. Liviana9:56 a.m.

    Simona, iti urez mult succes si sa gasesti timp pt blog. Te admir ca esti interesata de tot ce se intampla in jurul tau, dar si in lume, imi plac debate-urile tale. O sa mai intru pe blog, abia astept sa "te citesc".
    Liviana

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit in blogosfera!! Sper sa te simti bine!!!

    RăspundețiȘtergere