sâmbătă, 25 iulie 2009

Modelul contemporan de sclavie

Am un servici cu satisfactii si stres si am datorii la banci pentru zeci de ani de acum incolo. Datoriile in banci fac sa fiu legata de a avea un servici pentru a avea un venit sigur si a putea plati acele datorii la banci. Oricine ar spune ca daca nu imi convine nu trebuia sa fac acele datorii la banci. Dar eu spun ca sint cumva obligatorii daca vreau sa am casa in care sa stau sau sa las ceva copiilor.

Si asta e cercul inchis care inseamna sclavie contemporana.

Acum s-ar putea spune ca nu ma leaga nimic de un singur servici, ca daca nu imi place il pot schimba - sau pot incerca. Nu asta conteaza, ci faptul ca lumea moderna in care traim obliga la asa ceva. Vremea boema in care pot face orice, risca putin, s-a cam terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu