luni, 10 august 2009

Diferenta face valoarea

Eu am petrecut adolescenta intr-un oras mic in care in aparenta toata lumea cunoaste pe toata lumea si toti se birfesc unii pe altii. Oamenii se gatesc seara si ies sa se plimbe "pe bulevard" ca sa se vada unii pe altii si sa vorbeasca despre ce vad :)

In adolescenta daca ieseam din peisaj intr-un fel sau altul parintii mei se suparau in primul rind pentru ca "vorbeste lumea" nu pentru ca as fi facut ceva rau in sine.

Si atunci am descoperit ca diferenta face valoarea. Daca nu eram ca restul lumii, in universul mic care contine cunoscuti si birfirea lor, eu aveam de cistigat. Si am facut ceva mai mult decit sa fiu altfel: sa ma port altfel. Eu citeam pe strada in timp ce mergeam, citeam tot timpul si invatam mult, stateam mai mult in camera mea si nu suportam sa ma plimb pe bulevard.

M-am intors in vacanta in orasul mic al adolescentei mele si in continuare nu ma potrivesc deloc aici, nu imi place deloc. Tot ce imi displacea atunci imi displace si acum, si vad totul la fel ca atunci. Inseamna ca am vazut bine inca de la inceput :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu