duminică, 16 august 2009

Cugir

Sint de vreo 2 saptamini in orasul in care mi-am petrecut copilaria si adolescenta. Am iesit sa ma plimb prin locurile preferate de mine in alte dati. M-am plimbat si in alte locuri si am gasit aceeasi saracie ca intotdeauna, prea putine schimbari. Oamenii sint parca si mai saraci si mai tristi sau rai ca inainte. Am dat si de un fost coleg - pe care l-am gasit fara dinti si carunt de parca are 50 de ani - care nu a vrut sa vorbeasca cu mine.

Ma gindesc ca poate judec oamenii de aici subiectiv, ca si cum as vrea ceva de la ei pentru ca am trait printre ei. Si ca pentru asta mi se par mai rai si mai tristi ca altii din alte parti. E posibil. Oricum concluzia mea si acum e ca nu ma potrivesc in orasul asta, e bine ca e doar vacanta si ma bucur ca voi pleca de aici in curind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu