vineri, 13 noiembrie 2009

Raspuns

Raspund la un comentariu la postul meu ca nu gasesc subiecte de scris

daca ai uitat ideile, hai sa te intrebam noi :)
- cum e sa cresti 2 copii? ai avut vreodata un plan pentru viitorul lor?

Sper sa treaca usor astia 3 ani care urmeaza sa pot si eu sa dorm cit am nevoie

Eu nu am planuri pentru viitorul lor, imi doresc mult sa fie sanatosi si sa creasca fericiti si muncesc mult pentru asta. Altfel - au sa isi faca ei planurile. Eu nu pot decit sa sper ca ma vor convinge si pe mine :)


- ai emigra, acum, cu 2 copii, in alta tara? sau nu mai este cazul, e prea tarziu etc.?

Nu, in nici un caz. Ca sa incepi in alta tara trebuie sa muncesti pe brinci, si asta inseamna sa neglijezi copiii mai mult decit muncind pe brinci aici. Stiu din experienta :)


- ai alege o scoala de elita pentru copii sau i-ai lasa sa invete intr-o scoala obisnuita? sau, in Romania nu exista diferenta? :)


Nu stiu, nu am ajuns acolo. Cred ca vom incepe cu scoala normala si daca vom avea dificultati mari reconsideram. Dar eu sint de parere ca nu numai scoala are importanta pentru educarea unui copil, ce i se intimpla acasa e la fel sau poate chiar mai important. Nici un copil de care parintii nu se ocupa deloc nu va performa in scoala, indiferent daca e de elita sau nu.

S-ar putea ca peste citiva ani sa gindesc cu totul altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu