marți, 22 decembrie 2009

20 de ani de la Revolutie

In fiecare an in perioada asta se comemoreaza Revolutia. Dar anul asta parca e special, au aparut reportaje pe posturi straine ca CNN, BBC. 20 de ani e o cifra rotunda.

Nu imi vine sa cred ca au trecut 20 de ani. Asa de mult?

Tati i l-a aratat lui Vladut pe Ceausescu la televizor. Vladut s-a uitat la el si a spus "Ceausescu? Noi nu l-am votat pe Ceausescu!". Noi i-am povestit ca nu aveam ciocolata si ca se lua curentul dar cred ca a uitat. Nu isi poate imagina ca pe vremea aia nu exista JimJam.

Am urmarit ieri la TVR 1 imagini de pe vremea aia, cu ce se intimpla atunci la televizor, mi-am adus aminte cum era atunci. Cita dezinformare a fost, cita naivitate. Si cel mai grav: au murit multi oameni :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu