miercuri, 30 decembrie 2009

Sarbatorile

Ce nu-mi place mie de sarbatori: Sarbatoarea crestina e pusa in umbra de cumpararea de cadouri iar trecerea dintre ani e plina de superstitii.

Nu imi plac agitatia, alergatura in stinga si in dreapta sa cumperi cadouri, mincare, agitatia sa pregatesti ca vine Mos Craciun sau vin musafiri. Daca am uitat sa cumpar iaurt trebuie sa astept sa treaca sarbatorile ca sa nu stau mult la coada.

Am cautat carti de povesti de copii despre nasterea Domnului nu despre Mos Craciun, nu am gasit. Trebuie sa insist, Vladut nu stie exact ce se sarbatoreste si pare mai degraba interesat de renii lui Mos Craciun.

A trecut Craciunul, acum e alergatura pentru Revelion, toata lumea face planuri unde va petrece, ce haine noi va purta si neaparat sa nu uite sa aiba bani in buzunare. Daca vreau sa ma tund nu am sanse pina la anu' :(

Un comentariu:

  1. Anonim5:30 p.m.

    :) Nici mie nu imi plac toate astea. Sa stii ca nasterea Domnului nu a fost in 25 decembrie, "Craciunul" cum il numim noi se sarbatorea si inaintea nasterii Domnului. Poti verifica, scrie in Biblie.
    Sanatate

    RăspundețiȘtergere