marți, 26 ianuarie 2010

Ganduri 2

Oamenii traiesc ca si cum nu ar muri. Nu se simt condamnati la moarte. Si e si normal. Fiecare se gindeste putin la propria lui moarte, si o vede foarte indepartata si i se pare neinteresant sa te gindesti la ea.

Cred ca eu sint totusi prea obosita si pentru asta s-a schimbat starea normala de echilibru in care nu trebuie sa te gindesti la moarte sau sa o faci intr-un mod pozitiv, ca un motiv sa fii mai bun si mai optimist si mai atent cu ce faci in orice moment al zilei.

4 comentarii:

  1. Anonim5:30 p.m.

    Mahatma Gandhi a zis "Traieste ca si cum ai muri maine.Invata ca si cum ai trai vesnic" De curand am citit aceste ganduri ale lui si mi s-au parut demne de tinut minte.Sunt momente in viata cand ne simtim obositi si atunci gandurile despre moarte nu le putem evita.Insa de aceea trebuie in orice moment sa avem pregatite niste randuri de astea care sa ne alunge pesimismul.Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicoleta, multumesc frumos. Ai dreptate, trebuie schimbat unghiul si totul se vede altfel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim8:31 a.m.

    Un moment cand ma bucur ca traiesc e acela cand imi amintesc de oamenii frumosi pe care i-am cunoscut. Unul dintre acestia e Simona Irimie, o fata extraordinara din Cugir. Era in anul II, departament, inginerie, intr-o camera de la parterul caminului P8.
    Multumesc,
    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  4. Roxana, ce surpriza! As vrea mult sa aflu vesti despre tine, poti sa imi lasi un mesaj pe LinkedIn http://ro.linkedin.com/pub/simona-irimie/6/480/999? Abia astept.

    Simona

    RăspundețiȘtergere