miercuri, 3 februarie 2010

Leapsa pe ouate

Sa raspund si eu la Leapsa pe ouate adica Cum ai aflat ca vei fi mama?. Pentru ca avem pui in cuib :) si pentru ca m-a rugat Anda

Episodul 1.
In ianuarie 2005 m-am lasat de fumat pentru ca vroiam sa am un BB sanatos. A fost mult mai usor decit mi-am imaginat ca va fi.

Dupa 3 luni - cit scria la carte ca e nevoie pentru ca sa treaca urmele, am inceput incercarile. Cindva inainte de 1 august am facut un test de sarcina si a iesit pozitiv.

Pe 1 august - de ziua lui - tati a facut un accident de masina si a ramas fara permis de conducere pentru 2 luni. Asa a ramas: tati a ramas fara permis cind a aflat ca va fi tatic.

Episodul 2.
In iunie am hotarit noi ca nu e momentul potrivit pentru inca un BB dar ca niciodata nu e si ca trebuie neaparat acuma ca eu imbatrinesc. Zis si facut.

La sfirsitul lui august - adica in jurul zilei mele de nastere - ma simteam eu mai diferit si am cumparat un test de sarcina, l-am facut dar nici nu m-am uitat la rezultat, eram foarte sigura ca nu iesea pozitiv. A doua zi dimineata m-am uitat si am descoperit cu surprindere ca a iesit pozitiv.

Am sunat imediat pe tati sa imi mai cumpere un test, ca nu a iesit cum credeam eu. El m-a descusut la telefon, i-am zis eu ca e pozitiv dar nu cred. Dar asta l-a facut pe el foarte fericit, radia cind a venit seara cu al doilea test. A iesit tot pozitiv.

That's all folks!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu