joi, 18 martie 2010

mami care mesteca mincarea copilului

Azi am vazut o tanti care hranea copilul cu banana - adica lua banana, o molfaia, o scotea cu mina si o baga in gura copilului de 7-8 luni. Era impreuna cu alta tanti cu o fata mai mare.

M-am dus sa ii spun ca face foarte rau pentru ca gura ei are multi microbi si imbolnaveste copilul. M-a intrebat "Dar cum sa il hranesc altfel". I-am zis ca trebuie sa paseze banana cu furculita. Si am repetat ca isi imbolnaveste copilul.

Prietena ei a sarit in aparare: "Stie, lasati, nu ne mai spuneti!". Am mai aruncat un "Stie ca isi imbolnaveste copilul" si am plecat

Tati cind i-am povestit mi-a spus ca pina la urma o sa iau bataie.

E posibil. Sper totusi ca nu

2 comentarii:

  1. foarte bine ai facut.
    si eu fac la fel, numai ca nu cedez asa usor, nu ma las pina nu explic tot :D
    pupi
    buli

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si eu am explicat tot. Nu m-am miscat pina nu am zis de mai multe ori :) Dar nu imi fac mari sperante :(

    RăspundețiȘtergere