vineri, 16 aprilie 2010

Meditatii despre moarte

Intr-o perioada ma preocupa ideea ca noi vom muri si mi se parea - si mi se pare - greu de acceptat ca cei dragi vor muri. 1, 2, 3

Ulterior am citit ca asta ar fi specific crizei virstei mijlocii :) Ca faci bilant de realizari pentru ca iti dai seama ca vei muri. Ups, atit de mult am imbatrinit :) Nu am ajuns sa ma gindesc si la bilant, dar am facut descoperirea ca ideea mortii poate fi insuportabila.

Totusi nu e neaparat asa. Acum am dovada: si pentru altii moartea e un subiect de meditatie.

Un comentariu:

  1. Dedalus11:17 a.m.

    Impacarea cu moartea e o experienta cruciala. Din pacate, latura spirituala a vietii noastre este la 99,99% dintre noi lasata in seama bisericii. Cu regret spun insa, biserica o exploateaza cat poate si de fapt nu ne ajuta cu nimic.
    Nu cunoastem mai nimic despre eul asta spiritual. Mergem la zeci de medici, luam medicamente, ne pansam cand ne taiem... Milioane de formule farmaceutice ne oblojesc ranile de toate felurile.
    Dar despre partea cealalta, spirituala? Cei mai multi spun :"prostii!". Sunt aia care te injura in trafic, sefii care nu ne inteleg, nevasta sau sotul care te lovesc sau urla la tine...
    Nu zic sa trasformam toti in pietishti, dar macar o picatura de atentie ar trebui si pentru amaratu" ala de suflet..;-).

    RăspundețiȘtergere