joi, 20 mai 2010

Nevoile din spitale

Am avut anul trecut o experienta, internata intr-un spital de copii cu baiatul meu, si am fost bineinteles bulversata. A fost teribil de rau
Dar principala cauza nu a fost personalul medical, sau boala, ci celelalte mamici/bunici internate. Grupul sanitar nu era curat decit 2 minute cind era spalat, imediat se urca cineva cu picioarele pe el. etc
O mamica a dat numai Nestea fetitei ei de 1 an jumatate o zi intreaga, pe motiv ca lapte nu bea de la 7 luni si nu vroia piureul pe care i l-a oferit de 2 ori. Alta mamica baga biberonul in gura ei inainte sa il dea copilului pentru ca ar fi fost murdar. Alta ii dadea lapte dupa 3 ore de stat in caldura.

Eu cred ca ar trebui sa existe cineva cu autoritate care sa vorbeasca cu ele, sa le convinga sa isi ajute copiii macar cit sint internate. Dupa ultima mea experienta, oamenii internati fac conditiile insuportabile la fel de mult ca lipsa de bani.
Am propus eu mai de mult si sa se faca profilaxie pentru bolile comune, macar cu cei internati. Multe ar trebui sa se schimbe sa fie mai bine si pe la noi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu