marți, 24 august 2010

Apel la 112

Ieri am sunat la 112 dupa ce am vazut un barbat cersind cu un copil. Operatorul mi-a facut legatura la Politie unde am avut un dialog halucinant cam 10 minute

- Doresc sa fac o sesizare, un barbat cerseste cu un copil la intersectia Splaiul Independentei cu Pod Hasdeu
- Unde, Splaiul Unirii cu ce?
- Splaiul Independentei cu Pod Hasdeu.
- Acolo unde e un teatru Bulandra?
- Nu, teatrul Bulandra e la pod Izvor, la Pod Hasdeu, podul de dinainte de Izvor
- Spuneti-mi mai exact de unde veniti dumneeavoastra, de la Piata Operei
- Da, pe Splaiul Independentei, prima la stinga la coltul cu parcul Izvor
- Da? Puteti repeta, la ce strada?
- Nu stiu cum se numeste strada. Podul Hasdeu, e in zona institutul Cervantez
- Deci la Pod Hasdeu?

Eu eram la volan si nu m-a oprit Politia, as fi vrut sa ma opreasca sa le dau colegul la telefon sa il lamureasca...

Daca era o urgenta cum era?

4 comentarii:

  1. Ideea ar fi ca oamenii care răspund la 112 să cunoască străzile Bucureștiului, nu? Să știi că lucrurile nu sunt cum sunt din cauza oamenilor, ci din cauza felului în care sunt organizate lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca nu era nevoie ca dispecerul sa cunoasca strazile. Trebuia sa anunte un echipaj sa mearga la Pod Hasdeu, echipajele de pe teren stiu strazile.

    Azi am trecut din nou pe acolo si acel barbat cersea in continuare cu caruciorul cu copilul in el. Nu cred ca l-a vizitat vreun echipaj de Politie, de obicei cand e politia in zona sta la alta intersectie :(.

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi, cica nevasta mea cea draga zice ca va cunoasteti :)
    ce mica e lumea...
    tu o stii, probabil, pe numele de Adina Birta

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e, ce mica e lumea :)
    Ma bucur mult de fiecare data cand mi se intampla sa ma recunoasca cineva :)

    RăspundețiȘtergere