sâmbătă, 7 august 2010

In ce lume traim 1

Lumea mea mica. De fapt oamenii din ea.

In cartierul comunist in care locuiam inainte exista o crasma care avea permanent clienti. Asta vara era un nene care statea cu un carucior de copil mic si o sticla de bere, il vedeam tot timpul. Un gigi de vreo 20 de ani a ocupat locul de parcare unde parcam 1 an cu o dacie pe care n-o misca, pentru ca "asa vrea el".

In cartierul unde ne-am mutat exista un teren viran unde traiesc vreo 6 aurolaci, care se inmultesc. Au zeci de caini si un copil de 2 ani. Autoritatile rezista bine la reclamatiile contra cainilor care sunt in permanenta in strada - adica nu le pasa si nu au reusit sa ii stringa nici dupa ce au venit de vreo 2 ori numai de cand ne-am mutat.
In parc multe mamici si multi parinti ca si noi si multi copii de scoala si bunici si bone.

La servici am parcare subterana si mi-au zgiriat unii masina in parcare pentru ca la inceput nu gaseam loc in zonele rezervate companiei.

Am un consultant personal la o banca, stie cum ma cheama si ma intreaba de familia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu