marți, 10 august 2010

Lupta cu autoritatile - 2

Intr-o zi pe la 9 seara vecinii nostri aurolaci tipau nestingheriti, chiar cand eu ma chinuiam sa o culc pe Monica. Cainii latrau si ei la unison. Am sunat la 112, am convins operatorul ca am o problema urgenta numai ca dispacerul de la politie m-a repezit scurt. Eu nu stiu ca orele de liniste publica incep la 22, de ce sun eu la ora 21?

Nu eram pregatita dar acum m-am pregatit. Data viitoare daca mai face asa il intreb si eu pe el cu cine tine, cu mine care vreau doar sa imi culc copilul sau cu nenorocitii beti care fac scandal in strada.

3 comentarii:

  1. Anonim5:08 p.m.

    Va spune ca tine cu el. Pentru ca daca accepta ca la ora 9PM ar trebui sa fie liniste - va trebui sa vina sa vada care-i treaba.
    Ma mir ca a zis de ora 22 ca ar fi ora limita, eu cand am sunat - mi s-a spus ca ora 23 e ora de liniste publica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim1:48 p.m.

    Cind am sunat la 112 sa le zic de copilul ala care se juca in gunoaie, militianul de serviciu mi-a zis ca sa nu-mi bat joc, ca e linie de urgenta si apoi mi-a inchis telefonul in nas.

    L.

    RăspundețiȘtergere
  3. :(

    Eu sunt mai tari ca noi pentru ca au in spate autoritati incompetente :(

    RăspundețiȘtergere