miercuri, 4 august 2010

Lupta cu autoritatile - episodul 1

Noi ne-am mutat langa statia de metrou Mihai Bravu. In fata blocului e un teren viran pe care s-au "asezat" mai multi oameni fara adapost. Printre ei un copil. Inconjurati de zeci de caini si de multa mizerie, traiesc in cocioabe improvizate.

Am sunat la Administraţia pentru Supravegherea Câinilor fără Stăpân de mai multe ori. Mi-au spus că au trimis echipaje în zonă de multe ori, că sunt la curent cu mulţimea de câini din zonă. Dar deşi au trimis echipaje nu au ridicat toţi câinii nesterilizaţi şi nu au rezolvat problema mulţimii mari de câini care se găsesc în stradă.

Azi am incercat sa sun la Protectia Copilului Sector 3. Am sunat de vreo 4 ori, nu a raspuns nimeni in afara de robot. Am gasit pe Internet Autoritatea Nationala pentru Protectia Familiei si Drepturilor Copilului, am sunat si mi-au zis ca anunta ei la Protectia Copilului Sector 3, dar asta inainte sa ma intrebe care este adresa exacta. Cica sunt o autoritate care s-a desfiintat si asteapta sa se restructureze. Am propus sa le dau numarul de telefon si sa ma anunte daca au sunat si daca au sa trimita asistenti pe teren, nu au vrut, m-au asigurat ca ma vor trece in registru si vor face ei anuntul.

Deci trebuie sa mai insist la Protectia Copilului.

Copilul pe care l-am vazut are 2 ani dar nu merge, este foarte slab si cred subdezvoltat pentru varsta lui, ori are un handicap ori e subnutrit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu