duminică, 24 octombrie 2010

Ce cred eu ca trebuie facut pentru a schimba lumea

Sa am propriile mele pareri despre ce trebuie sa cred sau sa fac si sa le fac chiar daca nu mai face nimeni ca mine.

Eu nu vreau sa fiu ca ceilalti doar pentru ca cei mai multi se poarta intr-un anumit fel sau gandesc intr-un anumit fel. Fiecare ar trebui sa judece singur ce sa creada sau sa faca iar argumentul ca trebuie sa creada intr-un anumit fel sau sa faca intr-un anumit fel pentru ca majoritatea oamenilor cred ceva sau fac ceva ar trebui sa nu existe.

Asta nu inseamna ca daca restul lumii face anume ceva eu trebuie sa fac fix pe dos sa fiu contra. E mult mai nuantat. Eu sustin doar ca motivul unei actiuni nu trebuie sa fie dat de sensul general. Daca dupa judecarea lucrurilor de catre mine eu cred ca asta e cel mai bun lucru de facut, e bun de facut chiar daca toata lumea face acelasi lucru.

2 comentarii:

  1. subscriu in totalitate la ce ai spus, exact asa vad si eu lucrurile si cred ca e singura solutie de aplicat pentru a imi (ne)fi bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult :)
    Aveam ceva emotii ca nu e destul de clar ce sustin eu :)

    RăspundețiȘtergere