vineri, 1 octombrie 2010

Lupta cu autoritatile - 5

Am vorbit de curand cu un avocat, ce sanse de castig ar fi daca dam in judecata pe proprietarul terenului unde stau oamenii in cocioabe. Mi-a raspuns ca nici una. Ar trebui sa avem dovezi scrise ca proprietarul e de acord ca oamenii aia sa stea pe terenul lui si alte dovezi ca ei fac pagube.

Singura sansa e sa ii alunge Politia. Am vazut ca a venit Politia intr-o noapte, injurau de zor dupa ce a plecat, dar nu vad nici o miscare dupa asta.

La intrebarea mea unde putem sa reclamam Politia de incompetenta avocatul a raspuns - la Prefectura, la Comandant si la Parchet.

Concluzia: au aliati puternici in autoritatile incompetente de la noi si, mi-am dat seama mai nou, in legile strambe.

Pentru toti ar fi bine daca ei ar locui in satele de unde provin, unde ar trebui sa aiba case, si sa munceasca la camp. Si pentru ei si pentru copiii pe care acum ii cresc chinuiti in cocioabe insalubre. Dar ei fiind niste nenorociti permanent beti care fura sau primesc bani de mancare si ca sa traiasca, nu au nici un motiv sa mai si munceasca. Niste nenorociti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu