marți, 19 octombrie 2010

Lupta cu autoritatile - 6 - Din nou despre cainii vagabonzi.

Am facut o reclamatie scrisa, cu confirmare de primire. Am primit un raspuns intr-o scrisoare recomandata in care mi se spune ca au primit sesizarea si ca vor descinde la fata locului sa ridice cainii din strada, sa ii sterilizeze si sa ii deparaziteze si pe urma ii vor pune din nou in strada daca veterinarii lor vor constata ca nu sunt violenti.

Am sunat din nou la Autoritatea pentru cainii vagabonzi sa intreb care e starea sesizarii mele. Am primit urmatorul raspuns: autoritatea s-a restructurat pe 1 septembrie si acum lucreaza la ridicarea cainilor (in conditiile de mai sus) din sectorul 5. In luna noiembrie vor ajunge si in sectorul 3. Ce sa fac eu daca nu vin: sa sun din nou sa intreb. Intentioneaza sa construiasca inca un adapost la primavara unde vor incapea mai multi caini.

Concluzia: raspunsul autoritatilor in 30 de zile a primit in Romania alte valente, nu consta in rezolvarea problemei sesizate ci intr-o promisiune (ramane de vazut daca o vor respecta) ca vor lucra la problema. Iar telefonic consta in promisiuni si amanari.

Am de gand sa ii reclam de incompetenta daca nici in noiembrie nu vor misca nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu