joi, 11 noiembrie 2010

Mia mia mi

Monica vrea in brate si incepe, arata cu mana si spune "Mia mia mia mi". Adica "a mea". Nu stie nici ea despre ce e vorba, dar e vorba de ceva al ei de care are neaparat nevoie.

Cand aude cuvantul "baie" se posteaza langa usa de la baie. Ieri i-am spus "Facem baie putin mai incolo?", a plecat de langa mine direct la baie. Am urmarit-o de curiozitate ca nu intelegeam unde merge

Azi i-am spus lui Vladut ca facem baie. Monica s-a ridicat instantaneu si s-a postat langa usa de la baie. Au facut baie amandoi - motiv sa spele peretii si sa ude tot prin baie. O placere :) o fac de fiecare data

Usa de la baie este de obicei inchisa pentru ca altfel Monica se urca pe scaunelul inaltator - cum l-a vazut pe Vladut - si se balaceste in chiuveta. Face asta destul de des dar e un fel de premiu sau cand am nevoie sa fac treaba, pentru ca dupa joaca trebuie sa o schimb complet. Si se termina intotdeauna in proteste pentru ca ea vrea mai mult :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu