luni, 29 noiembrie 2010

Mos Andrei

Educatoarea lui Vladut a scris pe un bilet sa duc la gradinita dres/sosete, grau si rumegus. In masina am intrebat pe Vladut ce dres, ca al lui, el a ras si mi-a spus ca trebuie sa umple fundul dresului lui cu rumegus. Argument la care eu nu am avut absolut nimic de obiectat :))

Aseara am decis ca nu stiu ce dres sa duc si ca am sa mai intreb azi exact. Mi-a zis ca maine e cam tarziu, pentru ca trebuie azi sa il faca pe Mos Andrei :))

A venit de la gradinita cu Mos Andrei, pe care trebuia sa il punem in apa ca sa incolteasca si sa il si tundem dupa ce creste mare :))

Intre timp am pus grau si intr-o tava la incoltit. Pentru ca parintii lui Vladut sunt cam intarziati si au cumparat graul cerut pentru gradinita cam tarziu. Dar lui i-a placut si asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu