miercuri, 8 decembrie 2010

Cum am mers cu metroul

Noi am hotarat sa mergem cu metroul, sperind sa economisim timp dimineata. Zis si facut.
Eu lucrez la Semanatoarea, gradinita e la Grozavesti.
Am plecat aseara cu masina sa il iau pe Vladut de la gradinita, ne-am intors la Semanatoarea, am lasat masina in parcare la servici si am plecat cu metroul. Am ajuns intr-o ora, cu masina ajungeam cu vreo 15 de minute mai repede. Asta pentru ca Vladut trebuia imbracat cu alti pantaloni grosi, metroul nu a venit imediat, Vladut a vrut sa bage el cartela si sa se joace putin cu barierele si cu scara rulanta.

Azi dimineata am fost pusi pe fapte mari - acum e acum, trebuie sa ajungem in jumatate de ora. Eu ma grabeam, Vladut mergea incet si daca vedea pasari alerga dupa ele, si am mers destul pe jos. La metrou a vrut el sa bage cartela, ne-am dat in scara rulanta, am asteptat si metroul putin. Am ajuns in 45 de minute, cam ca si cu masina (cu masina ajungem mai repede daca nu e aglomerat) si in plus eu m-am simtit obosita rau de efortul de a-l convinge si pe el sa se grabeasca putin (efort inutil pentru ca nu l-am convins) :)

Asa ca maine nu mai repetam experienta. In masina ascultam povesti, doarme daca are chef, nu se grabeste deloc. Mult mai putin stres :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu