marți, 7 decembrie 2010

Cum am petrecut de Mos Nicolae

Ieri mi-am luat liber iar copiii au fost raciti. Ne-am distrat impodobind bradul.

Dupa masa am fost la o petrecere cu Spiridusii Mosului in care ei au luat informatii despre cat de cuminti sunt copiii. Vladut este foarte cuminte, participa cu placere la absolut toate activitatile si se joaca frumos cu toti copiii.

Seara am trecut prin centru sa vedem decoratiunile de Craciun, am intrat frumos in ambuteiaj. Pe Vladut nu l-au interesat pentru ca a descoperit ca ii place sa faca scaderi la laptop-ul personal. Iar Monica a adormit tot timpul.

Dupa ce am ajuns acasa Vladut a plecat cu tati sa cumpere paine si lapte, Monica s-a trezit si nu a mai vrut sa doarma pana la 12 si jumatate.

Suntem pregatiti pentru Mos Craciun :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu