miercuri, 1 decembrie 2010

Ziua nationala

In alte tari ziua nationala e un prilej de sarbatoare nationala. Se fac parade care se lasa cu focuri de artificii. Toata lumea e vesela si mananca vata de zahar. Rad impreuna, se distreaza impreuna. Am primit la servici urari de La multi ani de la colegi straini din strainatate.

La noi ziua nationala e iarna, azi a fost chiar o vreme imposibila. Cine a planuit sa participe la parada militara a renuntat, pe buna dreptate.

Iar pe bloguri multa lume spune ca iubeste numai bucata lui de Romania, prietenii, apropiatii si pe oamenii pe care ii admira. Eu sunt de acord cu ei.

Dar ma gandesc cu parere de rau cat de divizati suntem, cat de rai/neplacuti sunt unii dintre noi si ma intreb de ce am ajuns asa. Nu am gasit nici un raspuns. Este totusi pacat.

Eu vreau sa schimb lumea asta urata in care traim. Nu pentru noi neaparat, ci pentru copiii nostri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu