joi, 13 ianuarie 2011

Giulesti - ep 2

Dupa 4 ani am ajuns din nou la maternitatea Giulesti in 2009. Multe s-au schimbat fata de 2005 dar si multe au ramas la fel.

Sectia de terapie intensiva este de top, au aparate de monitorizare performante dupa parerea mea. Cand m-am trezit din anestezie mi-au adus fetita sa o vad, nu ma asteptam si a fost bineinteles foarte bine.

Asistenta sefa aceeasi - mie mi-a placut mult de ea.

Nu mai exista un salon imens ci saloane mai mici cu o sala de baie la 2 camere. Dar in baie foarte mare mizerie facuta de femeile internate. Eu mi-am lasat lucruri in baie, au fost folosite si de alte femei.

Existau 3 saloane de copii. Unele pentru copii nascuti natural, altul copii nascuti prin cezariana si al treilea copii nascuti prematur sau cu probleme - cu aparatele cele mai performante.

Salonul de copii unde era Monica era plin de copii. Mergeam la 3 ore pentru hranit copiii. Erau toti infasati si ordonati. Unele asistente mai simpatice spuneau mamicilor cum sa alapteze, altele mai putin, unele stateau de vorba altele nu. Daca un bebelus nu manca de la mami ele il hraneau cu lapte praf din siringa cu capul mare - bebelusii aveau siringa langa ei.

In timp ce ii hraneam mai veneau si alti copii care tocmai se nasteau, am vazut de multe ori asa. Ii aduceau impaturiti in patura in 5 minute de la nastere, ii spala o asistenta la chiuveta, ii vaccinau asistentele iar un medic verifica extremitatile, anusul in timp ce asistenta nota ce spune el. Totul in 10 minute maxim. Doar bebelusii cu note mari la nastere aveau tratamentul aici, ceilalti mergeau la salonul de prematuri.

Erau unii doctori tineri la copii care vorbeau cu mamicile, daca aveau probleme le sfatuiau ce sa faca. Alti doctori mai in varsta comunicau mai putin. Parerea mea despre doctorii neonatologi de la Giulesti este foarte buna.

Noi am iesit dupa 2 zile. Cand am iesit BB avea bubite pe spate. Cu cat mai putin in spital cu atat mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu