miercuri, 5 ianuarie 2011

La ora de istorie antica

Eu am avut doi profesori de istorie remarcabili.

Unul, profesor de istorie in clasa a 5-a, preda istoria antica. Ne povestea despre spartani si greci, despre civilizatia lor avansata. Povestea de ce spartanii se credeau mai buni ca fenicienii.

Am o amintire nemaipomenita despre el. La un moment dat vorbea despre votul cu bile si o fetita a parat unul din colegi "Tovarase profesor, X a spus ca ia bilele si le arunca lui Ceausescu in cap". La care domnul profesor a incercat sa banalizeze si a spus "X nu stie ce spune, nu il bagati in seama".

Doar ca mie mi-a ramas intiparita faza si am spus si acasa. Tata m-a sfatuit sa nu mai zic la nimeni si asa am inteles eu ca putea fi grav. Alti copii poate au facut la fel ca mine si probabil profesorului nu i-ar fi fost usor daca ajungea informatia unde nu trebuie. Pentru ca in intamplarea de fata el ar fi trebuit sa anunte si sa se faca ancheta la parintii copilului, se stie ca un copil nu scoate judecati de la el.

Mi-a placut mult de profesorul de istorie antica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu