sâmbătă, 5 februarie 2011

lucruri care imi plac

Incerc sa raspund la intrebare - care sunt 10 lucruri care imi plac. M-am gandit ceva si mi se pare interesant sa ma gandesc la asta. De multe ori nu ne bucuram de lucrurile simple care ne plac pentru ca nu ne dam seama ce ne place. A meritat sa ma gandesc la asta. Lista nu e in ordinea importantei ci ordinea in care imi vin in minte :)

* sa ii tin in brate si sa ma joc cu copiii mei
* ciocolata - amaruie si cu lichior
* sa beau cafea
* sa ma plimb singura
* sa citesc
* sa fac planuri
* sa scriu
* sa citesc sau sa vorbesc cu oameni care ma pun pe ganduri
* sa iesim "in oras", la teatru sau la restaurant
* sa fac ordine

Astea sunt lucrurile.

3 comentarii:

  1. Mai ai doua pâna la 10 :))
    Nici nu suntem constienti câte "maruntisuri" ne fac viata fericita!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/04/premiu-cu-reguli.html)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am completat intre timp :)

    Asa e, nu constientizam intotdeauna ca fericirea si bucuria nu e ceva care trebuie sa se intample in viitor.

    RăspundețiȘtergere