duminică, 13 martie 2011

Cea mai frumoasa mami din lume

Azi am fost dupa Vladut la cursul de teatru de la Itsy Bitsy. De obicei merge numai tati.

Cum am ajuns doamna mi-a zambit desi vorbea cu cineva. Dupa ce a terminat s-a intors spre mine si mi-a spus ca Vladut spune tot timpul ca eu sunt cea mai frumoasa mami din lume. Nu stiam :)

Mi-a spus ca ei ii place foarte mult de Vladut. Ca nu are ce sa spuna rau despre el. Ca e foarte cuminte, si poate asta va face pedagogii sa se ocupe mai putin de el decat de alti copii care atrag mai mult atentia. Si ca nu are simt al competitiei, daca alt copil a spus ca vrea sa castige el s-a dat la o parte si l-a lasat.

A intrebat daca e asa cuminte intotdeauna, eu i-am zis ca nu e, ca acasa mai face si nebunele asa ca nu ne ingrijoram deloc. Copiii prea cuminti sunt un motiv de ingrijorare, Vladut e cuminte peste tot pe unde merge - la gradinita, la teatru, la bunici, dar acasa compenseaza asa ca suntem in ordine :)

Trebuie sa lucram mai mult cu simtul competitiei. Altfel, tare sunt mandra de baietelul meu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu