sâmbătă, 26 martie 2011

In goana timpului

Pe vremea cand eram copil ai mei se intorceau de la servici la ora 3 dupa masa si aveam dupa masa sa facem lectii sau alte lucruri. Nu prea aveam la ce ne uita la televizor asa ca citeam mult, jucam carti cu prietenii si mergeam in vizite.

Viata de acum este o goana. Dimineata alerg sa plecam mai repede si intarziem de obicei. Plec la 6 dupa Vladut la gradinita, ajungem la 7 seara si eu de obicei mai lucrez. Pe la 8 mananca si trece imediat timpul peste ora de culcare. Nu avem timp de stat impreuna prea mult.

Am un carnet in care scriu ce facem noi mai important. De obicei nu am timp sa scriu acolo decat din cand in cand si mi se intampla sa nu imi amintesc ce am facut saptamani intregi. Pentru ca nu am facut nimic deosebit.

Alergam de colo colo fara ca macar sa avem ceva dupa care sa alergam. Petrecem atat de mult timp ca sa ne asiguram traiul ca nu mai avem timp sa il si traim.

In goana timpului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu