sâmbătă, 19 martie 2011

Tampitii de langa noi

Ieri in parcarea de la servici am parcat pe locul altei firme. Unul din multele locuri libere din zona la momentul in care am ajuns eu la servici. Seara am gasit bilet ca ma roaga sa nu parchez acolo (OK) si masina impinsa din locul de parcare in zona unde se circula (deloc OK). Cineva a impins-o murdarindu-se cam jumatate de metru, banuiesc ca a sunat alarma mult timp. Nu inteleg prea bine de ce mi-a impins-o. Probabil spera ca cineva o s-o loveasca.

Acum un an am gasit masina zgariata in aceeasi parcare, de altcineva.

Oare cum arata cel care a facut asta? E o zona cu birouri clasa A, deci nu putea fi in treining. O fi simpatic, o avea prietena/sotie/copii? Poate e cineva pe la 40 de ani cu mustata? Poate e unul cu care flirtreaza vreo fata? Poate se plange de lipsa de civilizatie din Romania?

Asa sunt tampitii de langa noi. Care au impresia ca locurile de parcare sunt un fel de bun al lor inalienabil, simplul fapt ca nu ii deranjeaza cu nimic daca parcheaza altcineva acolo - pentru ca are unde parca - nu ajunge, e "al lor". E un fel de a spune "Nu imi cere mie ceva ca nu primesti", "Ai indraznit sa imi violezi proprietatea", "Nu deranjati". Biletul civilizat nu ajunge, trebuia sa impinga masina, sa nu cumva sa mai indraznesc sa parchez acolo ca o patesc.

Asta e atitudinea, si de fapt lipsa de civilizatie si de respect pentru orice sau oricine "deranjeaza" din punctul lui de vedere. Faptul ca nu l-a deranjat prea mult pentru ca avea unde parca nu i-a trecut prin cap. Trebuie sa nu fii tampit ca sa iti treaca asa ceva prin cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu