vineri, 8 aprilie 2011

Tot despre eutanasierea cainilor vagabonzi

Eu i-am trimis domnului Catalin Croitoru un e-mail cum scrie in postarea de aici si in postarea mea anterioara.

Imi permit sa fac public raspunsul domnului Croitoru si raspunsul meu.

Iata ce mi-a raspuns:

Un parlamentar are datoria de a reprezenta pe toti cetatenii Romaniei. Majoritatea zdrobitoare a celor ce mi-au scris(si sunt cateva sute) au o opinie exact contrara cu a dumneavoastra. De fapt sunteti unicat. Dumnezeu sa va lumineze !

si mi-a facut forward la doua e-mail-uri contra eutanasierii.

I-am raspuns si eu:

Domunule Croitoru,

Va multumesc pentru raspuns si in acelasi timp ma surprinde foarte mult faptul ca nu ati mai primit din alta parte o opinie identica cu a mea. Eu cunosc foarte multe persoane care doresc rezolvarea problemei haitelor de caini de pe strazi, eu personal am facut mai multe reclamatii la telefon si chiar in scris. Aveti vreun raport al numarului de bucuresteni care se plang zilnic autoritatilor ca sunt agresati de caini sau ca nu pot sa se plimbe din cauza cainilor in numar excesiv de mare pe strazi? Ati citit comentariile din articolele despre aceasta tema aparute - de exemplu pe Hotnews?

Eu doresc rezolvarea acestei probleme pentru o capitala si orase curate, la fel cum exista in Occident. Solutia sterilizarii si reteritorizarii nu este functionala, daca era functionala nu aveam acum haite de caini pe fiecare strada in Bucuresti si mii de oameni muscati si agresati zilnic. Oamenii acestia (si eu inclusiv) condamna clasa politica pentru problema existenta si pentru taraganarea gasirii unei solutii viabile. Care sunt prioritatile clasei politice - cainii maidanezi sau oamenii care sufera constant de pe urma cainilor maidanezi - prin lipsa de zone sigure pentru copii, prin poluare, mizerie?


Se pare ca prea putini sunt cei care scriu mail-uri alesilor despre problemele pe care le au. In schimb organizatiile non-guvernamentale sunt foarte active.

Mentionez ca domnul Croitoru este deputatul ales in colegiul uninominal unde votez eu.

Anul trecut in vara am scris la mai multe ONG-uri daca pot sa ajute la strangerea cainilor vagabonzi din zona unde locuiesc eu. Nici una nu a putut ajuta, nu au adaposturi, de la una singura am primit raspuns sa pozez cateii si sa pun pozele pe site-uri pentru adoptie. In aceasta perioada am primit mail-uri sa sustin protestul lor si chiar invitatie pe Facebook. Dovada pentru ceea ce spune domnul Croitoru.

Nu am primit raspuns dar ma astept sa tina cont de mail-ul meu si mai ales sa verifice numarul de bucuresteni care se plang la ASPA sau care sunt muscati de caini. Si ca protestele celor care s-au saturat de situatia existenta, a haitelor de caini pe strazi, sa se inmulteasca.

LE: Continuarea aici

3 comentarii:

  1. Din pacate dl Croitoru e putin bolnav cu nervii. Nu cred ca ai cu cine discuta, serios

    RăspundețiȘtergere
  2. Schimbul meu de mail-uri cu el iti da mare dreptate. Mai sunt doua. Din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa atitia ani si atitea crime comise de haitele de maidanezi sper ca macar acum in anul 2015 se va face in sfirsit ceva si maidanezii vor disparea .

    RăspundețiȘtergere