duminică, 29 mai 2011

Prin Regie

- Vladut, spune cate mingi ai nimerit ieri cand am fost la biliard?
- Nici una. Dar asta pentru ca asa am vrut eu!

Am fost acum ceva timp in Regie, am dat putin pe la Texas pe urma m-am plimbat putin prin complex. S-au schimbat multe in afara: terasele sunt mai simpatice, nu mai exista murdarie aruncata de pe geam pe langa camine. Multe masini, multa muzica, plin de fete frumoase.

Am intrat si in P9, unde am petrecut eu ceva ani in studentie. Au schimbat usile si au pus faianta. Acum e camin de baieti. Dar tot miroase a ceva greu si tot se face mancare pe resouri improvizate pe culoar. Asa mirosea si asta se facea si cand am fost eu studenta. Nu exista nici un geam care sa aeriseasca culoarul.

Nu stiu cum e acum la repartizarea camerelor in camin, sper ca e mai civilizat. Ma gandeam ca atunci cand am sa le zic copiilor mei ca unii studenti locuiau chiar langa ghena si ca acolo camera era foarte dorita, au sa se mire foarte mult de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu