miercuri, 11 mai 2011

Ranca - pensiunea dintre nori

De Paste am fost la Ranca. Am ajuns dupa un drum greu, pe serpentine, care nu este integral pe GPS. Am mers printre nori, pe varful unul munte, pe urma pe varful altui munte.

Statiunea e pe langa drum, o multime de pensiuni construite in munte. Peisajul de munte e superb, e multa liniste si miroase a brazi. Pe munte inca era zapada desi soarele de primavara era generos. Peste tot erau violete inflorite.


 
Drumul este bun, continua spre alti munti dar cand am fost noi a fost blocat de zapada cazuta pe el. Vara se pot face drumetii montane.

Exista mai multe obiective turistice in zona printre care Pestera Muierii. Si in apropiere de ea o cofetarie vestita unde opresc turistii sa cumpere prajituri si este tot timpul coada.

Ne-a placut, mai mergem.

4 comentarii:

  1. ha, ha, daaa, cofetaria din Baia de Fier,mmmm, bun! :)
    noi avem casa in baia, mergem des si suntem fani ai produselor lu' nenea Banu!
    si la Ranca frumos tare!
    Recomand si Pestera Plovragi si Cheile Oltetului.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Asa e, frumos tare!

    Noi am fost si la Pestera Plovragi si Cheile Oltetului, am sa mai scriu si despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:06 p.m.

    Ce distanta e pana la Ranca, care e ruta si cat a durat drumul? Unde ati fost cazati, pret?
    Merci.
    Liviana

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam 300 de km de Bucuresti, e in jud Gorj. Drumul a durat mai mult pentru ca ultima parte e pe serpenntine si e destul de greu. Am fost la pensiunea tara, pretul e 110 lei pe noapte camera dubla si 140 3 persoane.

    RăspundețiȘtergere