miercuri, 29 iunie 2011

B-log: O zi din viata noastra acum

Mami se trezeste dimineata de tot, hraneste pe Monica in somn cu biberonul.

Vladut se trezeste cel tarziu la ora 8. Cand vrea sa fie cuminte isi pune micul dejun si mananca singur. Cand nu vrea sa fie cuminte nu este :) Se imbraca, se spala pe dinti si e gata de plecare. Daca se trezeste foarte de dimineata se joaca pe calculator si se uita la televizor.

Monica uneori nu se trezeste pana cand trebuie sa plecam, o iau intr-o patura in brate in speranta ca mai doarme in masina. Dar ea se trezeste de fiecare data rapid si dupa 2 minute zambeste, nici vorba sa mai doarma. Vladut este inexplicabil suparat pentru ca nu il las sa o trezeasca el.

Pe drum spre gradinita Monica bea lapte iar Vladut mananca cereale din rucsacul lui.

Seara in drum spre casa cam la fel. Monica se plictiseste dupa ce termina laptele si se zbate pana iese din centura pe urma vrea sa stea pe scaunul din fata, lucru care imi cam da batai de cap. Pentru ca ea nu se multumeste sa stea, cotrobaie in torpedou, deschide geamul electric pe care eu nu il pot bloca. Scandal.

Seara cand Vladut vrea sa fie cuminte este foarte cuminte. Model. Face tot ce il rog, se joaca cu Monica, mananca singur tot. Ieri a fost a doua zi la rand cuminte "model" dar a negociat cand poate sa fie si el rau. L-am convins sa fie rau numai cand e si tati acasa, a repetat ca asa va fi dar cred ca azi dimineata a uitat :)

Ei au terenul lor de joaca in toata casa si jucarii peste tot. Le mai ravasesc si de regula ii las sa faca ce vor. Placerea lor cea mai mare e sa faca baie sau sa se joace cu apa la chiuveta, uda toata baia. Nu ii pasioneaza prea mult jucariile daca nu se joaca nimeni cu ei. Mai mult ii pasioneaza lucrurile care nu sunt jucarii.

Intr-una din serile trecute Vladut a fost rau de tot. A facut numai minuni, scris pe covor, aruncat lucruri. L-am luat de mana si i-am spus ca ma enerveaza atat de tare ca imi vine sa il bat. Eu nu l-am batut niciodata nici pana atunci nici atunci. S-a uitat la mine razand dar a inteles, s-a oprit. Si-a dat seama ca a ajuns la limita de enervat mami peste care nu poate trece si s-a linistit brusc. Cred ca asa a inteles si ca e bine sa fie cuminte model, dar nu tot timpul ca e plictisitor sa fii numai cuminte.

2 comentarii: