joi, 30 iunie 2011

Coriandrul productie proprie

Am plantat asta primavara coriandru si alte plante in jardiniera. Impreuna cu Vladut si Monica, el ma ajuta si ea strica :)

Acum cateva zile le-am udat si am observat ca lipsesc varfurile. M-am plans lui tati imediat ce l-am vazut

- Tati, pasarile mi-au mancat coriandru!
- Ala era coriandru? Am pus eu in supa, credeam ca e patrunjel! O fi buna?

E buna, am gasit intrebuintare la coriandru. Altfel nu prea stiu la ce poate fi utilizat si inca nu am gasit timp sa caut.

2 comentarii:

  1. :)) nici nu a gresit sotul tau! asiaticii si arabii îl numesc patrunjel :) Si adevarul este ca se poate folosi exact ca si patrunjelul, pentru aromatizarea ciorbelor, sosurilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Informatie utila, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere