luni, 27 iunie 2011

Despre Bucuresti

Un articol pe Hotnews: Bucurestiul votat cea mai urata capitala UE

Imi pare rau.

Mie imi place Bucuresti. Prima oara cand am ajuns in Bucuresti era noapte si nu vedeam decat luminile dintr-un cartier de blocuri. Dar abia asteptam sa se faca ziua si sa plec sa il explorez.

Parafrazez pe cineva: iti place sau nu iti place. Nu e nevoie sa dai argumente pentru nici unul din cele doua cazuri. Mie imi place.

Dar imi pare rau ca este o capitala urata. Isi merita pe deplin categorisirea. Dupa parerea mea oamenii o fac sa fie o capitala urata.

Altele ar fi lucrurile daca oamenilor le-ar placea Bucurestiul si ar vrea sa se simta mandri de orasul lor. Bucurestenii arunca gunoi in strada si se plang ca autoritatile sunt incompetente. Bucurestenii scriu ce urat e orasul peste tot. Primarul se cearta cu prefectul si primarii de sector cu primarul general intr-un fel de concurenta care nu le foloseste la nimic.

Se intampla la fel si cu Romania, de fapt. Romanilor nu le place Romania, murdaresc locurile turistice, distrug si in acelasi timp sunt nemultumiti ca nu au conditii nemaipomenite. De vina este oricand ceilalti iar asta se amesteca cu saracia, resemnarea si delasarea.

Omul sfinteste locul.

2 comentarii:

  1. Ai dreptate. Si mie imi place Bucurestiul si sunt convins ca avem multe lucruri frumoase in el. Chiar si oamenii, prin idei si deprinderi pot fi "infrumusetati". O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai aceeasi parere cu mine :)

    RăspundețiȘtergere