joi, 9 iunie 2011

Gara de Nord

Am fost de curand in Gara de Nord sa astept pe cineva. Dupa vreo 10 ani. Am inteles ca trenurile acum sunt mai moderne decat acum 10 ani. Dar mai multe linii de cale ferata si trasee sunt inchise. De exemplu traseul pe care veneam eu cel mai des. Iar Gara de Nord este la fel de murdara, cu oameni imbracati prost la iesire si prin gara, acelasi pavaj murdar, exact aceleasi chioschiuri de ziare. Exista acum un restaurant McDonalds si e o alternativa mai placuta de a petrece timpul de asteptare dar este neschimbata in locurile esentiale..

Eu am multe amintiri neplacute cu Gara de Nord. Am pierdut actele intr-un tren si am avut contact cu Politia, mi-au zis ca eu sunt de vina ca nu am fost atenta. Ce e drept. Mult timp de asteptare in gara, cozi, oameni de tot felul.

Cred ca Gara de Nord e o imagine a bogatiei, in cazul de fata a saraciei multor oameni din tara asta. Daca nu ar fi fost atat de saraci arata mai bine.

Banuiesc ca toate garile sunt la fel, in paragina si in mizerie. Banii se duc pe firme capusa si pe salarii babane ale sefilor, restul sunt dati afara in restructurari succesive, scapa cine poate. Se fura pe calea ferata - fire, calea ferata in sine, se mai intampla si accidente soldate cu morti. Intr-o nepasare si o delasare care exista peste tot in serviciile publice din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu