miercuri, 1 iunie 2011

Obisnuiesc sa ma insel

Cand eram copil ma autosugestionam ca voi primi nota mica pentru ca am observat eu ca atunci cand cred eu ceva, se intampla exact invers. Si mi se intampla in continuare la fel de foarte multe ori. Daca eu cred ca cineva va face anume ceva, el face cam altceva. Daca eu cred ca cineva ma anunta cand face ceva, nu ma anunta. Ca pe vremuri cand daca eu credeam ca voi lua nota mica, luam una mare.

Ma gandeam azi ca poate ar trebui sa cred ca se intampla toate asa cum ar trebui sa se intample, asta fiind un prim pas pentru ca lucrurile sa se intample asa cum trebuie.

Dar mi-am amintit ca eu obisnuiesc sa ma insel. Poate ar trebui ca eu sa cred ca lucrurile stau tot timpul anapoda ca sa evolueze cat de cat bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu