marți, 21 iunie 2011

Turism prin Romania

Am fost duminica la Sinaia si la Bran.

Peles a devenit o destinatie turistica europeana, plin de turisti de toate nationalitatile, curat. Bran la fel, o destinatie turistica internationala.

In afara au rasarit o gramada de chioscuri unde se vand o gramada de lucruri. Un lung sir de chioscuri la Peles, un adevarat Bazar la Bran.

Peles si Bran sunt acum administrate privat.

Am oprit la monumentul de la Marasesti, multa mizerie, sticle si hartii pe jos. Nu cred ca turistii straini au facut mizeria.

Am trecut prin Voinesti, se vand la marginea strazii mere de anul trecut. Am auzit pe Dacian Ciolos ca ar fi spus ca asta e motivul pentru care nu gasim mere romanesti in supermarket, pentru ca romanii prefera sa vanda merele la marginea drumului si sa castige la limita subzistentei.

In satele prin care am trecut e in general curat, nu exista caini pe strada si curtile sunt pline de flori si verdeata si pomi fructiferi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu