marți, 5 iulie 2011

La coada la lapte

Cu o seara inainte de serbarea de sfarsit de an din clasa a 12-a am gasit pe strada un pui de catel. Mic, alb cu niste pete negre. L-am tinut in brate cat am stat afara dar cand sa intru in casa el schelaia in spatele meu si nu m-am indurat sa il las acolo. L-am luat in casa.

Mama cand l-a vazut mi-a zis sa il duc inapoi unde l-am gasit. Cum facuse pipi pe covor imediat ce a calcat pe covor m-am conformat dar cainele in loc sa plece undeva se uita la mine si plangea daca ma indepartam.

L-am dus din nou acasa si am promis mamei ca voi avea grija de el. Mama a declarat ca nu vrea sa il vada, sa ma descurc. Si ca maine dimineata la ora cinci trebuie sa ma trezesc sa merg sa cumpar lapte altfel nu avem cu ce sa il hranim. L-am tinut intr-o cutie dar spre dimineata a inceput sa schelaie rau asa ca a dormit in pat. Il pupam pe bot si eu si sora mea.

A doua zi de dimineata m-am trezit sa cumpar lapte. Am plecat cu catelul dupa mine, mergeam mai incet ca sa tina pasul. Cum ma departam mai mult cum se auzea schelait de catel in spate.

La coada stateau mai multe sacose. Laptele inca nu venise dar oamenii veneau, lasau sacosa in rand si rugau pe cineva sa se uite de ea iar ei plecau in alte treburi. La un moment dat a venit si masina de lapte, au aparut ca din pamant si proprietarii sacoselor.

Eu am dus cainele si laptele acasa si am plecat la serbare. Cand m-am intors cainele era colac, spalat frumos cu dusul, mama il mangaia si declara ca a avut o gramada de pureci. Nu mai era nici un covor in casa pentru ca le cam murdarise. Cel mai important era ca o cucerise pe mama si eu scapasem de coada la lapte de la ora cinci.

Peste cateva zile l-am dus la tara la bunicii mei, era o catelusa.

Am gasit o intrebare despre coada la lapte pentru un concurs pe site-ul Revistei Flacara si mi-a placut sa imi aduc aminte.

2 comentarii:

  1. Frumoasa poveste. Mult succes cu noul membru al familiei !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) S-a intamplat acum mult timp.

    RăspundețiȘtergere