miercuri, 13 iulie 2011

Wordless Wednesday





De aici

12 comentarii:

  1. Bebelusul acela este adorabil!
    este cumva aceeasi fetita care mai târziu este printesa cu rochita alba, gândacelul care nu vrea sa mearga la culcare si dalmatianul ce-si cauta locul ideal de joaca? :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. In primele doua poze e Monica - in 2009 si acum recent, iar in ultimele 2 poze e Vladut, tot in 2009 si acum recent. Ei seamana foarte bine. Si astea sunt poze care imi taie mie rasuflarea, ce repede cresc ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona, astăzi, până la ora asta, 3:37 PM, am vizitat 70 de site-uri, la Miercurea fără cuvinte. Dacă ar fi să acord un premiu cuiva, ţie ţi l-aş acorda. Nu că nu ar mai fi fotografii şi idei deosebite, chiar strălucite. Sunt multe. Dar ale tale m-au înduioşat şi mi-au atins profund inima mea de mamă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbi copii sa iti traiasca! Have a happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumosi copii! Sa fie sanatosi si sa creasca mari mari mari!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. O fi acesta noul val hippie?
    Sunt drăguți copilașii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim frumos pentru aprecieri! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Copii frumoşi. Să vă trăiască şi să vă bucuraţi de ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă gândesc că tare bine se simt ei în pielea unor personaje de poveste după au fost coloraţi aşa ...

    Să vă trăiască mari şi frumoşi !

    RăspundețiȘtergere
  10. Le place sa fie colorati :)
    Multumim pentru urari!

    RăspundețiȘtergere