joi, 18 august 2011

Gradinita de stat Branduselor - sector 3

In grupa erau inscrisi 40 de copiii si participau in jur de 30. Erau 2 educatoare normal dar una dintre ele era in concediu de maternitate iar posturile erau blocate, deci o singura educatoare se ocupa de toti copiii. De obicei toti copiii stateau asezati pe scaunele si repetau dupa doamna poezii si cantece. Daca un copil vroia la baie doamna iesea din clasa sa il supravegheze. De obicei mai ieseau vreo 2-3 pe langa el iar cei ramasi faceau scandal pana se intorcea doamna.

Gradinita are o multime de grupe cu la fel de multi copii, dimineata se inchide la 8 si jumatate si e un furnicar de copii si parinti care inchid si deschid usi pe o gramada de culoare. Au bucatarie proprie si o curte cu multe jucarele.

Pentru program prelungit grupa avea 10 paturi pe care stateau 2 copii - cate doi in pat.

La pranz l-am luat pe Vladut si el vroia sa se joace, a venit paznicul la mine sa imi spuna ca nu e voie fara educatoare. I-am spus ca stau eu cu el si am grija sa nu cada, mi-a spus ca e interzis. Ca la cazarma.

Joi seara i-am spus lui Vladut ca mai merge doar vineri la gradinita pe urma mergem in alta parte. Vineri dimineata a plans si nu a vrut sa ramana la gradinita deloc. El vroia in alta parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu