vineri, 12 august 2011

Pasajul Lipscani

Am fost de curand prin pasajul Lipscani si s-a schimbat complet.

Inainte erau acolo un plafar, magazine cu rochii si accesorii pentru nunti si alte magazine cu invitatii de nunti si botez. Acolo am comandat invitatii de botez de doua ori. Era luminat iar magazinele erau de lux.

Acum pasajul e o hazna. Intunecos, pute de la distanta a urina, inauntru e ud pe jos.

Care a fost idiotul de primar care a daramat chioscurile si care e idiotul de primar care nu trimite acolo pe nimeni sa faca curatenie?

Am facut o sesizare pe http://www.domnuleprimar.ro/, deocamdata nu apare in lista. Am vazut ca mai exista sesizari acolo cu aceeasi problema.

2 comentarii:

  1. Beatrice11:40 a.m.

    am auzit ca s-a mutat langa Intercontinental

    RăspundețiȘtergere
  2. magazinul de invitatii s-a mutat la in cladirea Voaleta, langa Vodafone chiar la intrarea pe str.Lipscani ... multumim ca ne cautati

    RăspundețiȘtergere