joi, 4 august 2011

Pedeapsa

Intr-o zi Vladut a fost foarte neascultator. L-am amenintat de mai multe ori ca daca nu asculta voi imparti acadelele lui copiilor pe plaja. Si tot nu a ascultat. Avea o punga cu mai multe acadele in ambalaj individual cumparata de tati, care lui ii plac foarte mult.

Asa ca a venit ziua de impartit acadelele lui pe plaja. Eram pe plaja de la 2 mai, plaja lunga. Dupa ce a facut baie in mare am zis ca trebuie sa le impartim, el a devenit entuziasmat. Pentru ca e foarte generos din fire.

Am mers cu el si cu Monica, el tinea punga cu acadele.

La inceput nu am avut mult succes. Daca erau copii mai mici am eu cerut voie de la parinti iar parintii nu prea vroiau. Am intrebat direct si copiii mai mari dar se uitau circumspecti si neincrezatori la noi.

Atunci am inceput sa le explic ca motivul e ca Vladut e pedepsit sa isi imparta acadelele. Parintii au inceput sa accepte mai usor si zambeau, o doamna chiar a discutat cu Vladut:

- Dar pentru ce esti pedepsit?
- Am fost rau
- Cred ca nici nu exista pedeapsa mai mare!

Dupa asta Vladut mi-a zis mie

- Mami, nu mai spune despre pedeapsa!
- Bine mami, atunci facem altfel, ii intrebi tu daca vor acadele. Ca uite daca ii intreb eu nu vor!

Vladut a inceput sa convinga copiii si parintii si am terminat de impartit acadelele inainte sa ajungem la capatul plajei. Unii copii au iesit din apa anume sa ia si ei una. :)

Cand ne-am intors si i-am povestit lui tati el atat a mai zis

- Le-ati impartit chiar pe toate ???!

Concluzia: cand e vorba de acadele pana si pedepsele sunt o placere, dar nu pentru cine le cumpara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu