sâmbătă, 3 septembrie 2011

Manifestatie contra regimului din Siria in Bucuresti

Ieri la Unirea a avut loc o manifestatie contra regimului lui Bashad din Siria. Oamenii tineau un steag sirian mare. Multi copii si multe femei. Am cautat azi o stire despre asta pe net dar nu am gasit. Eu am ocolit strada si am auzit doua tinere vorbind, una zicea: - Hai sa mergem si noi sa aparem la televizor! Ma impresioneaza foarte mult sirienii, de atatea luni manifestraza desi oamenii sunt terorizati, ucisi, torturati, armata trage in plin in manifestantii pasnici. Cu toate astea sirienii ies sa demonstreze in numar mare si isi duc la demonstratii copiii! Cat de disperati sunt daca isi pun si copiii in pericol. Opinia publica internationala este impresionata dar nu intervine. Exista un embargou timid de la UE, azi am citit ca rusii il dezaproba. In tot timpul asta oamenii mor acolo zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu