miercuri, 28 septembrie 2011

Wordless Wednesday


De aici

8 comentarii:

  1. Marco Polo3:20 p.m.

    O dantelă întreţesută din valuri mici care se succed ritmic la infinit, dorind să şteargă urmele trecerii de-o clipă...Nici timpul şi nici marea nu au odihnă.....

    RăspundețiȘtergere
  2. nuante de albastru ..superb:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dor îmi e de mareeeeeee! anul acesta am fost la Lacul Garda... e el mare si are valuri, dar nu e ca la mare. Frumos ai surprins retragerea valului!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. A rămas doar marea sumbră.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna as dori si eu un schimb de link daca s poate cu http://povestirispirituale.blogspot.com/ lasa-mi un com

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru comentarii! :)
    Ce repede se face miercuri

    RăspundețiȘtergere
  7. S-a dus vara!... Adio vacanţă, că tot nu te-am avut... Poate la anul ajung şi eu la mare.

    RăspundețiȘtergere