vineri, 30 decembrie 2011

Ce mai inseamna Craciunul

Cred ca si anul trecut a fost la fel. De Craciun am alergat de colo colo intr-o aglomeratie care crestea, nu a ajuns timpul pentru tot ce trebuia si Mos Craciun a batut la usa. Nu am avut timp sa povestesc copiilor despre semnificatia religioasa si nici sa ii invat colinde. Mos Craciun ne-a tinut foarte ocupati.

Tot timpul imi doresc sa incep cu mult timp inainte pregatirile de Craciun si tot timpul ne surprinde Mos Craciun. Prea mult de alergat la cumparaturi desi sarbatoarea ar trebui sa fie in alta parte.

Imi doresc ca anul viitor sa avem mai mult timp sa vorbim despre traditie si mai putin despre cadourile care trebuie sa fie cumparate de Craciun. Si trebuie sa recuperam acum ce nu am facut inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu