vineri, 2 decembrie 2011

Din nou Politia Romana

De ceva timp avem santier in fata blocului. Cu zgomot, deranj. Oamenilor putin le pasa de orele obligatorii de liniste.

Asa ca eu deja am sunat la Dispeceratul Politiei Comunitare Sector 3 de vreo 5 ori.

Prima oara pe la 11 noaptea o doamna ma compatimea si a promis ca trimite o masina. Cred ca a fost singurul telefon cu succes pentru ca de atunci nu s-a mai intamplat sa faca galagie noaptea.

A doua oara dimineata pe la 7 cand trebuia sa fie liniste, un dispecer grabit a spus ca trimite o masina. Intre timp s-a facut ora 8 cand poate incepe oficial galagia.

A treia oara la fel, dispecerul a luat la cunostinta si a promis ca se ocupa.

Azi dimineata in schimb o doamna m-a asigurat ca nu are ce sa faca. Mi-a propus sa merg eu la santier sa ma inteleg cu ei. Pentru ca pana ajunge masina se face ora 8 si nu le mai poate face nimic. Si oricum la ora 8 se schimba tura deci nici o masina nu e pe teren fix inainte de 8 sau fix dupa. Deci nici vorba sa incerce sa se deplaseze macar. Ca eu trebuie sa fac plangere scrisa la Politia de care apartinem.

Am sa fac. Dar constatarea e aceeasi ca si in alte dati. Politia foloseste doar ca amenintare in negocierea dintre parti pentru ca in realitate e absenta. Oamenii din santier probabil stiu asta si din cauza asta nici nu isi pun problema sa faca liniste conform legii. Poate chiar au dat o spaga cinstita, sau socotesc ca ies mai ieftin cu amenda pe care o iau daca sunt prinsi, mai ales ca nu cauta nimeni sa ii prinda. Nu politia, in orice caz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu