miercuri, 15 februarie 2012

Fete cunoscute din trecut

Eu am facut Politehnica Bucuresti si am stat in Regie tot timpul facultatii. Pe vreamea aia exista un oficiu postal langa o cantina, parca se numea R3.

Acum lucrez la Semanatoarea si oficiul postal s-a mutat din Regie aici. Chiar exista unele functionare care erau si pe vremea cand eram eu studenta.

Inainte de Craciun eram eu intr-o stare mai euforica si i-am zis uneia din functionare de la ghiseu ca eu o stiu de pe vremea cand posta era in Regie. S-a uitat la mine urat de tot si a spus ca ma insel, ea nu a fost niciodata in Regie.

Poate m-am inselat eu si nu am vazut-o si inainte. Altele sigur erau si atunci.

Asta ma face sa ma gandesc ca daca vad o fata care mi se pare cunoscuta si o asociez cu ceva - cu Posta in cazul asta - e aproape sigur ca de acolo o stiu. Dar daca incerc sa imi amintesc exact unde si in ce situatie am mai vazut-o nu mai imi amintesc nimic si nici nu mai sunt atat de sigura ca e o fata cunoscuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu